teduhan rindu

...menumpang teduh, melepas rindu...

Sunday, October 10, 2010

iklan penaja






“Hai sekalian manusia, makanlah yang halal lagi baik dari apa yang terdapat di bumi ini.”
(QS al-Baqarah: 168)


        HPA...
                       " Syarikat ini telah diasaskan oleh Tuan Haji Ismail bin Haji Ahmad yang berasal dari Kg. Mata Ayer, Perlis pada bulan September 1987 secara kecil-kecilan yang ketika itu dikenali dengan nama Perubatan Tradisional Al Wahida. Selepas 8 tahun beroperasi, berbekal warisan peninggalan nenek moyang, HPA Industries Sdn. Bhd. pun ditubuhkan pada 15 hb Julai 1995. HPA merujuk kepada Herba Penawar Al-Wahida."


dipetik daripada laman web rasmi HPA, http://www.hpa.com.my/


               Ini adalah sedikit pengenalan bagi syarikat ini. Tapi, kenapa berjihad bersama HPA? Kerana ini adalah syarikat bumiputera yang menjadi alternatif kepada produk yang kita MESTI BOIKOT. huh?! boikot pula? Ya. HPA menawarkan lebih daripada 300 produk dengan harapan masyarakat kita punya alternatif lain selepas Coca-Cola dan Mc Donald di boikot. Selain Coca-Cola dan Mc Donald, banyak lagi yang disarankan oleh NGO-NGO yang mengambil berat. Anda boleh lihat di sini.


oh, cerita tentang boikot rupanya....ni nak suruh boikot apa pula? KENAPA nak boikot??? baiklah, cerita pasal boikot, nanti kita cerita lagi.
                                              





                               PRODUK HALAL TANGGUNGJAWAB BERSAMA


 ceritera HPA selanjutnya...

0 comments:

Post a Comment